Порожні фури, вагою понад 25 тонн, щодня їздять на кар’єр через вулиці села Новосілка Підволочиського району. Звідти вантажівки повертаються із камінням, якого перевозять понад 40 тонн. Знімальна група ТТБ за десять хвилин спілкування із місцевими мешканцями нарахували дванадцятьох вантажівок. Люди скаржаться, що за день селом проїжджає 150 машин. Фури возять камінь проїзною частиною двох сільських вулиць. Ширина яких усього три метри, а тротуарів і пішохідних доріжок немає. Молоді мами нарікають, що йти цими вулицям небезпечно, бо каміння злітає з вантажівок і падає на візочки. На виїзді з кар’єру навантажені машини супроводжує приватна служба охорони. Мешканці демонструють журналістам тріщини в своїх будинках. Майже кожен дім руйнується внаслідок вібрації. На городах біля дороги не садять ягід, бо все покривається товстим шаром порохів. Село Новосілка входить до Скалатської об’єднаної територіальної громади, яка в кінці травня ухвалили рішення про облаштування обмежувальних знаків у 10 тонн. Але голова громади Петро Савончак досі не виконав це рішення. Водночас, директор кар’єру Богдан Марин запевняє, що їздити будуть і надалі, бо заборони і знаків немає. Лише сьогодні, 16 червня, до Новосілки мають приїхати спеціалісти, які визначать місця для встановлення знаків обмеження тоннажу. Однак, адміністрація кар’єру вже підготувала судовий позов щодо незаконності рішення виконавчого комітету ОТГ. Якщо ж знак встановлять і адміністрація підприємства програє суд, то кар’єр може пригальмувати роботу.
- Home
- No Label
- Через вантажівки на Тернопільщині руйнуються будинки
Через вантажівки на Тернопільщині руйнуються будинки
Порожні фури, вагою понад 25 тонн, щодня їздять на кар’єр через вулиці села Новосілка Підволочиського району. Звідти вантажівки повертаються із камінням, якого перевозять понад 40 тонн. Знімальна група ТТБ за десять хвилин спілкування із місцевими мешканцями нарахували дванадцятьох вантажівок. Люди скаржаться, що за день селом проїжджає 150 машин. Фури возять камінь проїзною частиною двох сільських вулиць. Ширина яких усього три метри, а тротуарів і пішохідних доріжок немає. Молоді мами нарікають, що йти цими вулицям небезпечно, бо каміння злітає з вантажівок і падає на візочки. На виїзді з кар’єру навантажені машини супроводжує приватна служба охорони. Мешканці демонструють журналістам тріщини в своїх будинках. Майже кожен дім руйнується внаслідок вібрації. На городах біля дороги не садять ягід, бо все покривається товстим шаром порохів. Село Новосілка входить до Скалатської об’єднаної територіальної громади, яка в кінці травня ухвалили рішення про облаштування обмежувальних знаків у 10 тонн. Але голова громади Петро Савончак досі не виконав це рішення. Водночас, директор кар’єру Богдан Марин запевняє, що їздити будуть і надалі, бо заборони і знаків немає. Лише сьогодні, 16 червня, до Новосілки мають приїхати спеціалісти, які визначать місця для встановлення знаків обмеження тоннажу. Однак, адміністрація кар’єру вже підготувала судовий позов щодо незаконності рішення виконавчого комітету ОТГ. Якщо ж знак встановлять і адміністрація підприємства програє суд, то кар’єр може пригальмувати роботу.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Дописати коментар